måndag 3 januari 2011

Konstigt

Ringde precis en tjej till mig:

-Hej det är från polisen, kan jag få prata med Allan?
-Det finns ingen Allan här.
-Får jag prata med din man då?
-Ja men han heter inte Allan, han heter John-John.
-Ok, men ni bor väl i bandhagen?
-Ehh näää
-Hahahahaöhhhhh, ha det bra!!!

Klick

Nu börjar familjen annorlunda snart, tycker att det är så kul, känner igen mig lite för jag har ju 6 syskon och det är många saker som man känner igen. Nu för tiden har familjen ökat lite, vi är 39 st....Helt underbart kul!!!!
Själv skulle dock aldrig palla mer än 3 st, tycker att 2 är helt lagom jobbigt;)




Inga kommentarer: