Evaasblogg
fredag 9 september 2011
Träning
Nu har jag äntligen kommit fram till vad jag ska träna i höst! Uppsalaflickornas pass på fyrishov tänker jag prova. Helt lagom cykelavstånd, det är viktigt! Det får inte bli för omständligt!!
1 kommentar:
Unknown
sa...
wow okej
30 september 2011 kl. 22:16
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
wow okej
Skicka en kommentar