torsdag 15 september 2011

Torsdag

Den här bilden tog JJ på mig här om dagen... Rätt nöjd faktiskt...
I kväll kör jag styrkepump på fyrishov, var där i går och körde ett steppass, det var riktigt kul men jag har en fråga: Varför har dom speglar i träningshallen?? Vem f-n vill se sig i spegeln är man hoppar omkring så fläsket och svetten far omkring??? Precis där jag stod var spegeln böjd framåt också, liksom konvex...då ser man ju jättebra ut!!!

Inga kommentarer: