lördag 10 september 2011

Lördag

En lugn och skön morgon har vi haft! TV:n är verkligen en ängel på morgnarna när man vill sova längre än ungarna!!! Dom kan sitta en timme utan att väcka mig, förutom att dom då och då kommer och ger mig en puss och säger att dom älskar mig... det är sant!!!! Men när dom väl kommer på att jag också minsann ska vakna då är det GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGGGGUUUUUUTTTTTT MAMMA!!! (Lilian vill ha yoghurt). Då är det bara att studsa ur sängen och fixa frukost. Nu är det lego och målartime... Fint väder är det också så vi går väl till någon park och leker=)
Oj nu kommer Nina och hälsar på, måste gå...
 
Puss!!!


Inga kommentarer: