Ny dag, nya tag! I går var jag utslagen ...igen!!!! När jag satt på tåget hem från Gävle började jag tokfrysa och huvudet höll på att sprängas i bitar... Hade 38 graders feber visade det sig, men efter lite sömn blev det mycket bättre och i dag mår jag bra!! Jag och Åsa som skulle träna i går...Som jag sett fram emot att börja röra på fläsket!!
Nu är det kaffe och skolbok som gäller, tenta på fredag...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar