onsdag 9 september 2009

Vinterdojjor



Vad tycker ni om mina nya skor???? Själv älskar jag dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit..hur grymma som helst ju..:) Vart hittade du dom? puss

Eva sa...

Din sko i Gränby. Dom är supersköna också=).

ellestael sa...

Jättesnygga;-)

Anonym sa...

as läckra,

Fröken Drake sa...

det där är fuckmeboots av högsta klass! Love them!!!!

Lise sa...

Jag gillar dem!