Världens bästa Kajsa hälsade på oss i går. Hon tog nämligen körkort i går! Grattis grattis grattis!!! Jag blir lika deppes varje gång nån jag känner fixar lappen!! Jag föraktar mig själv som inte har nåt. Jag hatar att tänka på det. Jag orkar inte ta tag i det!!! Nej nu ska jag inte förpesta hennes glädje med min bitterhet! Kajsa du är bäst!!! Puss!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar