Nu är det bara i morgon kvar sen drar vi till Götet=). Min kära make har redan börjat förbereda mig för dialekten. Han går runt och pratar göteborska, typ så här:
-Har du fiiirrrat missssommar på veestkustennn?? Innnte?? Då har du inte fiiirrrat rrriktig missommmar...
Eller:
-Har du ätit krrräftor som är fiskade på veeestkusteeen??? Innnte?? Då har du inte ätit rrriktiga krrräftor...
Jag blir snart gaaaaalen!!! Men lite roligt är det, men jag är rätt så lättroad också.
Nu ska jag kolla på Idol men jag måste bara fråga en sak, har inte Laila väldigt konstiga frisyrer?? Alltså hon är ju skitsnygg men vad gör hon med sitt hår????
Alla heter Glenn i göteborg, alla rensar fisk, alla rensar fisk, alla rensar fisk i göteborg...Trallala lallala
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar