Salomes kille som för övrigt ät en riktigt hyvens karl hade ordnat uppgraderade hotellrum åt oss på gothia(?) så vi fick dricka bubbel på rummet, äta frukost i vipen med massa kändisar eftersom att det var bokmässan...
Min karl vet hur mycket vi kacklar i vår släkt så han ringde och påminnde mig om att både värma upp och stretcha käkmusklerna... Jag, Salome och Bettan sov i ett rum. Jag vet inte hur många gånger vi sa god natt för att sen börja om och tjattra...
Det var meningen att det skulle bli en massa shopping i lördags men jag hann inte=(. En tröja blev det bara. Men trevligt det hade vi!!!!
Nu är det tillbaka till verkligheten igen. Det vill säga plugg plugg plugg!!!
Som vanligt är jag sämst på att komma i håg att ta bilder så det här är en av de få jag tagit...väldigt fin...Det är i alla fall på 23:e våningen där vi åt frukost.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar