måndag 28 september 2009

Måndag

Efter en helt underbar helg med tjocka släkten i göteborg trodde jag att jag skulle vara utvilad, men nej då!!!

Salomes kille som för övrigt ät en riktigt hyvens karl hade ordnat uppgraderade hotellrum åt oss på gothia(?) så vi fick dricka bubbel på rummet, äta frukost i vipen med massa kändisar eftersom att det var bokmässan...
Min karl vet hur mycket vi kacklar i vår släkt så han ringde och påminnde mig om att både värma upp och stretcha käkmusklerna... Jag, Salome och Bettan sov i ett rum. Jag vet inte hur många gånger vi sa god natt för att sen börja om och tjattra...
Det var meningen att det skulle bli en massa shopping i lördags men jag hann inte=(. En tröja blev det bara. Men trevligt det hade vi!!!!
Nu är det tillbaka till verkligheten igen. Det vill säga plugg plugg plugg!!!



Som vanligt är jag sämst på att komma i håg att ta bilder så det här är en av de få jag tagit...väldigt fin...Det är i alla fall på 23:e våningen där vi åt frukost.

Inga kommentarer: