tisdag 12 maj 2009

Suck

I helgen när vi var på barnkalas var det en riktig nöt till farsa där!!!! Typ en kvart innan vi skulle åka hem kom han fram till oss och sa: Bara så ni vet har min son vattkoppor... Ok, vad säger man. Alla barn har ju det nån gång så det kan väl vara lika bra att ha det gjort, men tänk om vi skulle på semester eller nåt??!! Kommer man med sitt barn som har vattkoppor till ett barnkalas??? Åhh jag blev så irriterad så jag höll på att spricka!!!! Men mespes som jag är vågade jag inte säga nåt. Nu fyller ju Eddi år i morgon och ska ha kalas. Jag ringde till sjukvårdsupplysningen och som tur är så tar det ca tio dagar innan mina barn smittar om dom nu har blivit smittade.


Det finns inget faligare än en arg morsa...

...så se upp annars kan det gå så här!!!

Inga kommentarer: