Tihi, man springer på så mkt folk på nätet! Jag hängde med Kim när du började träffa JJ! Så nu är ni gifta och har smått ser jag! :) Kul!Grattis! Mvh Frida
Just det, dig kommer jag ihåg. Har för mig att du jobbade på Jack & Jones, eller har jag fel?? Ser att du väntar smått också, grattis och lycka till. Kram
2 kommentarer:
Tihi, man springer på så mkt folk på nätet!
Jag hängde med Kim när du började träffa JJ! Så nu är ni gifta och har smått ser jag! :) Kul!Grattis!
Mvh Frida
Ja det är ju helt sjukt!!
Just det, dig kommer jag ihåg. Har för mig att du jobbade på Jack & Jones, eller har jag fel??
Ser att du väntar smått också, grattis och lycka till.
Kram
Skicka en kommentar