söndag 24 maj 2009

Edward

Hittade den här bilden i päronens dator. Den är tagen när Edward bara är några veckor.

2 kommentarer:

Friday sa...

Tihi, man springer på så mkt folk på nätet!
Jag hängde med Kim när du började träffa JJ! Så nu är ni gifta och har smått ser jag! :) Kul!Grattis!
Mvh Frida

Eva sa...

Ja det är ju helt sjukt!!

Just det, dig kommer jag ihåg. Har för mig att du jobbade på Jack & Jones, eller har jag fel??
Ser att du väntar smått också, grattis och lycka till.
Kram