Fönsterna är nu så rena att jag blir alldeles lycklig när jag tittar på dom!!! I dag har det städats här hemma vill jag lova!!! Nu kan jag ta helg=). Det svåra med att städa när man har en liten Edward hemma är att när jag plockar bort en sak, tar han fram tre nya... Man kan ju bli tokig men lite mysigt är det också att ha en städkompis.
Anna var här och åt lunch idag, hon var så snygg så jag blir grön av avund!!! Själv hade trasiga byxor, nopprig tröja, JJs tofflor och en utväxt som gör att jag ser flintskallig ut. Nu ska jag iväg och köpa toning. Det ska bli mörkare, det bestämde Anna.
Meral ringde nyss och meddelade att vi ska stå på vaksala torg nästa lördag. Vi ska sälja barnkläder. Kom dit och kolla!!!!!
Nu måste ag visst kila. Puss!!
1 kommentar:
Jag har precis kört igång en tvättmaskin med barnkläder tills nästa helg:)
Vi ska bli rika o berömda!
Skicka en kommentar