onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

I dag var det verkligen läge för mamman i huset att ta en promenad och fundera över sitt moderskap. Barnen har tagit över totalt här hemma. Jag har gått från att vara en ganska bestämd mamma till att vara en slav som lyder minsta vink från dom små liven. Har kommit fram till lite förändringar som måste göras och ska ta tag i det nu. 
 

Ja det är jag det....


Inga kommentarer: