söndag 23 oktober 2011

Inredning

I dag var vi och kollade på en lägenhet och den var så fin att jag inte ville gå därifrån!!! Vill verkligen ha en liknade i framtiden. Det var en 4:a på 104 kvm. Nybyggt, två badrum, två klädkammare och stor balkong.  Så klart har jag redan möblerat den i mitt huvud! Jag har en mapp bland våra bilder som heter inredning där jag samlar inspiration till hemmet, här är två:



Inga kommentarer: