lördag 23 juli 2011

Semester

Sista semesterveckan är snart slut och vi ska försöka komma ur vår lilla bubbla, jag menar sovmorgon till 9-10 varje dag i fyra veckor kommer att bli jobbigt att vänja sig av med!! Även våra lååånga frukostar tillsammans kommer att saknas, för att inte tala om vår besatthet av romantiska komedier som vi kollat på långt in på nätterna, detta är snart över....Men som sagt sommaren är inte slut för det. Vi har många kvällar kvar på balkongen, grillkvällar, och kvällsdopp att se fram emot!

Detta är lite av de saker vi gjort denna vecka:

Måndag, Furuvik


Hela släkten älskar att dansa!!!


Lilians första ridtur


Båttur i Amazonas

Ja, det regnade en del...

Tisdag, båt på Mälaren med halva släkten, sen grillning i solnedgången


Vi badade från båten


Det är några magar som ska mättas...

Onsdag blev det bad, fika hos farmor, och grillning hos syster

Torsdag, en tur till Thuns, bullbak och årets gråtkväll med en helt underbar film, The notebook (se den om ni inte redan gjort det!!)

Fredag, en av semesterns skönaste dag i Öregrund med familjen Grauman, vi fikade, badade, åt god mat, och mumsade glass

Hittade ett jättemysigt bad, litet var det men dit hade även mina systrar och våra grannar hittat, världen är liten!


Syskonkärlek!!!

Inga kommentarer: