lördag 30 juli 2011

Måndag

Förra veckan blev inte direkt som jag tänkt mig... Gick med barnen på måndag morgon kl. 7 och inser att det är stängt... Jag började jobba kl. 8, vad gör man?? Jo man ringer kära mor och far och dom kommer på två röda, så dom och mina systrar turades om att vara barnvakt hela veckan, änglar!!!!

Inga kommentarer: