onsdag 4 maj 2011

Uppdatering



Just nu planerar John-John matinköp, Edward bygger om här hemma (läs river lägenheten), jag försöker göra mig snygg och Lilian sjunger: jag kommer, jag kommer, jag kommer....

1 kommentar:

ellestael sa...

Vilken fin kärleksförklaring:-)