Evaasblogg
onsdag 4 maj 2011
Uppdatering
Just nu planerar John-John matinköp, Edward bygger om här hemma (läs river lägenheten), jag försöker göra mig snygg och Lilian sjunger: jag kommer, jag kommer, jag kommer....
1 kommentar:
ellestael
sa...
Vilken fin kärleksförklaring:-)
4 maj 2011 kl. 20:53
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Vilken fin kärleksförklaring:-)
Skicka en kommentar