onsdag 18 maj 2011

Onsdag

I dag har vi bakat blåbärspaj, hälsat på djuren på 4-H gården, lekt i en jättestor lekpark i Norby, pluggat, sprungit och nu sitter jag helt död i soffan och oroar mig inför morgondagens munta!
Edward bara ÄLSKAR att baka!

Inga kommentarer: