Här hemma har det varit en så tråkig sjukstuga sista två veckorna! Skröt så om att vi inte varit sjuka på nästan ett år och såklart kommer allt på samma gång då! Halsfluss, spyor och feber...suck!
Försöker se det som att jag får vara extra mycket med barnen och det är ju bara hur mysigt som helst!!! Snart kan Edward hela alfabetet, det har vi tränat på flera timmar varje dag för att sysselsätta oss=) Sen kan han "läsa": OSO, TOM, EDWARD, LILIAN, MAMMA, PAPPA. Läste i stora barnaboken att lär man en fyraåring alfabetet kan dom läsa inom ett år. Själv kunde jag läsa när jag var fem och älskade böcker.
Nu ska vi baka något gott till eftermiddagsfikat, kan det bli kladdkaka kanske??? Antagligen!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar