Är det någon mer som är trött på kylan nu än jag? Jag har verkligen njutit av vintern i år men nu får det snart räcka! Vill ju cykla till stationen på morgnarna, slippa ta på dessa förbaskade handskar på barnen varje morgon, sitta ute på gården och äta vår frukost, ta ett kvällsdopp, bli lite rosa i ansiktet( istället för vit), ja det finns så mycket som jag drömmer om just nu!!! Men nu får man ju bara gilla läget, därför fixar jag äggmackor och varm choklad nu och drar till pulkabacken med familjen och kusinerna=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar