Vad gör man på en måndagkväll om man inte orkar träna och är hungrig??? Beställer pizza och kebabtallrik såklart. Det är vad jag och JJ precis har gjort. Mums vad gott!! Hoppas att det går nåt kul på tv också då är ju kvällen fullbordad... svennesunkisar som vi är!!!! Puss o Kram!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar