Barnen fick så fina kånkenryggsäckar av farmor
Julgodiset missar jag aldrig!!
Det är inte så lätt att få ett kort av hela familjen samtidigt!!!!
Tvillingarna Appel
Självklart måste man direkt leka med alla julklappar!!
Syster hade ordnat allt sååååå mysigt!!!!!!!
Nu är leksaksförrådet påfyllt!!!!
2 kommentarer:
Du e så vacker....
Ska du säga!!! Hehe vad gullig du är!!! Hoppas att du får en härlig nyårsafton och att vi kan ses väldigt snart!!!!Kram!!!!
Skicka en kommentar