onsdag 30 december 2009

Julbilder


Barnen fick så fina kånkenryggsäckar av farmor


Julgodiset missar jag aldrig!!


Mimmipigg=)


Det är inte så lätt att få ett kort av hela familjen samtidigt!!!!

Tvillingarna Appel

Självklart måste man direkt leka med alla julklappar!!

Syster hade ordnat allt sååååå mysigt!!!!!!!

Nu är leksaksförrådet påfyllt!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så vacker....

Eva sa...

Ska du säga!!! Hehe vad gullig du är!!! Hoppas att du får en härlig nyårsafton och att vi kan ses väldigt snart!!!!Kram!!!!