torsdag 2 juli 2009

Lillipilli

Lilian tog ett bad...

...och nu sover hon skönt i sin säng=).

3 kommentarer:

ellestael sa...

Oj vilken snygg frisyr!

Anonym sa...

Världens finaste Lillian!!

Anonym sa...

var har du tagit vägen =(