lördag 13 december 2008

Julklappar

Alltid när JJ är ledig kommer jag mig inte ur sängen. Annars går det hur bra som helst men det är väl för att jag vet att jag inte måste upp med barnen. Längtar till dom blir större då man får sova hela natten och sen ta sovmorgon om man vill.
Vi pallade oss iväg till Gränby vid tolv för att köpa julklappar. Jo tjena, det gick ju bra!! Det var så sjukt mycket folk. Vi gav upp ganska fort men hittade ändå några julklappar på Coop av alla ställen.
Nu ska vi göra kycklingsallad sen blir det en skön kväll i soffan med nån film. Självklart äter vi godis också. Jag kommer aldrig att kunna sluta äta godis!! Jag vill inte det heller för det är det bästa som finns och jag blir lycklig av det!!!
Lussepussar till alla!!!

Inga kommentarer: