söndag 28 december 2008

Hemma

Nu är vi hemma igen. Trodde att det skulle finnas internet där så att jag kunde blogga, men ack så fel jag hade. Vi har haft det så sjukt bra!!! Det kunde inte bli bättre!!
Nu ska vi till Joel o Åsa. Vi ska äta tacos, mums!!! Jag återkommer med massa bilder. Puss

Inga kommentarer: