söndag 9 november 2008

Farsdag

I dag är det ju farsdag. Jag har varken barn eller karl hemma som jag kan fira med. Min lilla Edward har varit hos sina kusiner i två dagar, jag saknar honom så jag kan dööö!! Min karl han jobbar och sliter som vanligt. Men i eftermiddag ska jag få vara med båda mina älsklingar:) Då ska vi hem till mina föräldrar och äta middag.
I går passade jag och JJ på att gå ut och äta. Vi glömde ju bort att fira vår bröllopsdag som var i måndags.. så vi gjorde nu i stället. Ja så pinsamt!!! JJ kom på det i onsdags kväll... Vi får väl skylla på att vi har ett annat datum att fokusera på, nämigen på den 16:e.
I går kväll slappade vi bara i soffan. Jag hade massa förvärkar, låg och vände o vred som en mask. Varför kan hon inte komma snart??! JJ pratade allvar men henne men hon verkar inte alls bry sig...

Här är i alla fall världens bästa pappa!!!

Inga kommentarer: