I går passade jag och JJ på att gå ut och äta. Vi glömde ju bort att fira vår bröllopsdag som var i måndags.. så vi gjorde nu i stället. Ja så pinsamt!!! JJ kom på det i onsdags kväll... Vi får väl skylla på att vi har ett annat datum att fokusera på, nämigen på den 16:e.
I går kväll slappade vi bara i soffan. Jag hade massa förvärkar, låg och vände o vred som en mask. Varför kan hon inte komma snart??! JJ pratade allvar men henne men hon verkar inte alls bry sig...
Här är i alla fall världens bästa pappa!!!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar