I dag har vi varit och hälsat på våra underbara grannar. Dom har en dotter som är två månade yngre än Edward så dom leker och har så kul tillsammans.
Efter lunch kom Anna och hälsade på. Hon hade köpt en supersöt stickad byxdräkt till pluttan. Sen kom även Åsa och Anton. Det är alltid lika kul när dom är på besök! Är så tacksam att jag har så underbara vänner!!! I eftermiddag har vi varit riktigt husliga. Vi har julpyntat, hängt upp en hylla och jag har sytt upp våra rumsgardiner som jag skulle ha gjort för typ 1½ år sen. Nu blir det Filip och Fredrik, ballerinakakor och mjölk i soffan. Har jag sagt att jag älskar mjölk? Jag dricker minst en liter om dagen. Innan jag började vänta Edward kunde jag inte dricka det men nåt hände när jag väntade honom så nu kan jag dricka hur mycket jag vill!!! Puss och kram!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar