Fy fasen vilken tråkig dag!! Det är tredje dagen jag ligger i sängen/soffan nu. Jag torkar snart bort! Kan inte ligga o äta godis heller för jag mår illa... Det kanske är lika bra i ju för sig!
En liten utflykt hade jag tänkt mig i dag i alla fall... Ska gå o sola hade jag tänkt😊
Puss i kram

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar