Var in och titta och det var ganska så perfekt:)Det där bordet med vita ben och silver bricka har Sofia hemma hos sig som jag var hos idag. Hon hade fyndat det på nätet för 3700:-Riktigt fint!
Jättefint va de:)Ja jag tyckte jag kände igen bordet, för Fia visade en bild på det där bordet:) Hur snyggt som helst va de ju!
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Var in och titta och det var ganska så perfekt:)
Det där bordet med vita ben och silver bricka har Sofia hemma hos sig som jag var hos idag. Hon hade fyndat det på nätet för 3700:-
Riktigt fint!
Jättefint va de:)
Ja jag tyckte jag kände igen bordet, för Fia visade en bild på det där bordet:) Hur snyggt som helst va de ju!
Skicka en kommentar