söndag 15 januari 2012

Fiiiint!

Vissa hem får mitt hjärta att slå dubbla slag, kolla in detta!

2 kommentarer:

Martinas blogg... sa...

Var in och titta och det var ganska så perfekt:)
Det där bordet med vita ben och silver bricka har Sofia hemma hos sig som jag var hos idag. Hon hade fyndat det på nätet för 3700:-
Riktigt fint!

Emma sa...

Jättefint va de:)
Ja jag tyckte jag kände igen bordet, för Fia visade en bild på det där bordet:) Hur snyggt som helst va de ju!