tisdag 23 november 2010

Plugg

I dag har jag suttit och pluggat, visste ni att det finns ett "räknetecken som ser ut så här?: ! . Vår lärare vet inte ens om vi ska kunna räkna med det, njjaa då behöver ni kanske en mer avancerad räknare...
En helt annan sak, jag vill ha en 4:a och en sommarstuga i julklapp, snälla tomten, snälla!!!

Ps. Jag har julpyntat, såååå mys!!!

1 kommentar:

Eva sa...

Haha, tomten är tydligen generös i Uppsala! Själv önskar jag mig en kontantinsats till lägenhet och en fet diamantring, men vet inte om Stockholms-tomten är lika på idén som jag är...

Kram Eva