I dag har jag suttit och pluggat, visste ni att det finns ett "räknetecken som ser ut så här?: ! . Vår lärare vet inte ens om vi ska kunna räkna med det, njjaa då behöver ni kanske en mer avancerad räknare...
En helt annan sak, jag vill ha en 4:a och en sommarstuga i julklapp, snälla tomten, snälla!!!
Ps. Jag har julpyntat, såååå mys!!!
1 kommentar:
Haha, tomten är tydligen generös i Uppsala! Själv önskar jag mig en kontantinsats till lägenhet och en fet diamantring, men vet inte om Stockholms-tomten är lika på idén som jag är...
Kram Eva
Skicka en kommentar