Fredag i dag -bästa dan såklart!!!! Tentan är färdigskriven, och i kväll är det fredagsmys hos Åsa, kan det bli bättre??? No!
Lise och Thomas tittar förbi innan jag ska sticka iväg så karl´n är på konsum och inhandlar nåt att fika. Mums!!!
Nej nu måste jag fixa facet så att jag inte skrämmer folk, är så blank i ansiktet nu för tiden, äckligt!!! Måste göra nåt åt det NU!!! Nåt tips någon???
Justja måste mixa korv och mackisar till lillan först... mumma....
Puss o kram o ha en härlig fredagkväll!!!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar