torsdag 4 juni 2009

John-John

Jag är nog gift med europas roligaste människa!!!

JJ: Älsklig du är som den sista chokladbiten i en aladdinask!!!

Jag: Tack för den!!! Den är ju kvar pga att ingen vill ha den. Jaha så du menar att jag är dålig!!!

JJ: Tänk att tjejer alltid ska missuppfatta en!!!

Jag: Ja men hur kul är det att vara en chokladbit som ingen vill ha!!

JJ: Ok jag orkar inte mer, du vet vad jag menar men vi säger väl att du är trillingnöten då!!

Jag: Jaha så nu är man en nöt också...



Love you darling!!!

1 kommentar:

ellestael sa...

Hahahahahahaaaaaaaaa