JJ: Älsklig du är som den sista chokladbiten i en aladdinask!!!
Jag: Tack för den!!! Den är ju kvar pga att ingen vill ha den. Jaha så du menar att jag är dålig!!!
JJ: Tänk att tjejer alltid ska missuppfatta en!!!
Jag: Ja men hur kul är det att vara en chokladbit som ingen vill ha!!
JJ: Ok jag orkar inte mer, du vet vad jag menar men vi säger väl att du är trillingnöten då!!
Jag: Jaha så nu är man en nöt också...
Love you darling!!!
1 kommentar:
Hahahahahahaaaaaaaaa
Skicka en kommentar