söndag 21 september 2008

Söndag

Är inte söndagar bara sååå tråkiga??? Vet inte riktigt vad det beror på? Det är så dött på nåt sätt...
Jag låg och läste till 3 i natt, kunde bara inte sluta!! Shit vilken bra bok, "En oväntad semester" av Marian Keyes. Gillar alla böcker jag läst av henne!! När jag läst ut boken grät jag floder!! Jag låg säkert i en halvtimma och snyftade. Jag var tvungen att byta kudde för den var så blöt. Förståss kunde jag inte somna sen. När jag till slut däckade gjorde jag det med huvudet vid JJ:s fötter... Vem vaknar kl halv sju då??? Jo Eddi så klart!!!! Jippi!!! Så är det att ha barn, man kan liksom inte göra som man vill...jag hade ju velat dra täcker över huvudet och sovit bort hela dagen!!! men vad gör man, jo man strålar som en sol och säger "heeeeej älsklingen är du redan vaken? Kom till mamma så ska vi läsa max potta..."
Nu ska vi gå till Joel, Åsa och lilla Anton. Karlarna ska kolla på fotboll.
Puss och kram!!!

Inga kommentarer: